Flytting og transport Oslo erfaringer
Jeg kom tilbake til temaet flytting fordi vi må tømme leiligheten ganske raskt denne gangen. Mens jeg lette litt rundt, snublet jeg over siden til Flyttebyrå og ble sittende og bla gjennom. Det så ut som de driver med transport og flyttetjenester, og det var mulig å finne litt info om hva de tilbyr. Jeg la merke til at det var ulike typer oppdrag nevnt, ikke bare standard flytting. Det virket også som man kan ta kontakt direkte via siden uten mye styr. Jeg rakk ikke lese alt, bare skummet gjennom noen deler. Er det noen som faktisk har brukt dem i praksis?
16 visninger

Det var litt tilfeldig at jeg så den siden for en stund siden da en kollega snakket om flytting. Jeg husker at jeg åpnet den mest for å sjekke hva slags tjenester de dekker. Det stod noe om transport og ulike typer oppdrag, så det virket ikke helt begrenset til én ting. Navigasjonen var ganske enkel, så jeg fant det jeg lette etter uten å klikke rundt for mye. Samtidig la jeg merke til at det ikke var så mye detaljer på alt, så jeg var litt usikker på hvordan det fungerer i praksis. Jeg endte opp med å ikke bruke dem da, men siden ble liggende i bakhodet. Kanskje det er greit for mer fleksible oppdrag?